Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2007 16:21 - Загубих се.....
Автор: orion80 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1197 Коментари: 1 Гласове:
0



Загубих се...Не помня коя съм, не знам вече каква съм...
Спомням си, че преди време бях непоправима оптимистка. Бях вечно усмихната, пълна с енергия...но дори ни помня кога беше това...
Каква съм сега - не зная. Не знам дали скоро ще го разбера. Сякаш мозъкът ми се е изпарил, и е останала единствено една мъгла, която обхваща целия ми живот - минало, настояще, бъдеще...
Търся...но и аз не знам какво. Търся доброто във всеки, търся едно момче, което да обичам. Търся едно сърце, което да бие с мисъл за мен. Явно искам прекалено много...ако наистина съществува такова нещо... вече и в това не съм сигурна. Не знам дали живея или само вегетирам. Не знам откъде все още имам сила да живея.Чувствам се напълно изчерпана, изпразнена от мисъл и от съдържание. Чувствам се ненужна, а някъде в дъното на душата си имам спомен как исках да нося добро в света, да карам хората да греят в усмивки...
Плаче ми се. Цялата треперя. Вече не знам има ли смисъл дори да мисля...
Къде изчезна моята същност? Кой ми открадна усмивките?
Нямам сили да продължавам. Нямам сили да се боря. Нямам сили и да търся опора. Сама като не мога да си помогна, значи никой не може...
А искам да живея!
Искам да обичам, искам да се смея! Искам да се радвам на живота, да го живея пълноценно. Искам да имам душа. Искам да имам минало и бъдеще. Искам и настояще.
Стискай ми палци да успея!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cerafina - :)
25.06.2007 17:51
Нещата ще се оправят! Колкото и да не виждаш светлина в тунела, ще видиш... рано или късно всичко ще се нареди! Стискам палци да преоткриеш себе си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: orion80
Категория: Лични дневници
Прочетен: 27735
Постинги: 15
Коментари: 7
Гласове: 35
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930